Сервісний центр


Нехай клімат вашого житла не залежить від погодних умов.
Наші співробітники доставлять тепло і затишок в кожен будинок.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН СЕРВІС?


Коли опалювальне обладнання, нарешті, вибрано і успішно встановлено, виникає питання: а навіщо потрібно сервісне обслуговування і додаткові витрати, адже і так все прекрасно працює?

Однак незалежно від фірми виробника, навіть найдорожче устаткування передбачає певні терміни виконання ТО. У «Правилах по експлуатації газового обладнання» обумовлено обов’язкове проведення щорічного технічного обслуговування, із залученням спеціалізованої організації.

У інструкції будь-якого заводу-виготовлювача міститься інформація про необхідність періодичного технічного обслуговування, без чого гарантійні зобов’язання не дійсні. До того ж регулярне ТО необхідно не тільки для безпеки, але і для зменшення Ваших витрат. Наприклад, неправильно відрегульованний пальник «з’їдає» зайвих 5% дизельного палива, а це становить 50кг на 1 тонні.

МИ СПЕЦІАЛІЗУЄМОСЯ НА ОБСЛУГОВУВАННІ ТА РЕМОНТІ ОБЛАДНАННЯ ТАКИХ БРЕНДІВ ЯК:


[contact-form-7 id=”20069″ title=”Сервіс”]

Як це працює?


1. ВИ ВІДПРАВЛЯЄТЕ ЗАЯВКУ, ЗАМОВЛЯЄТЕ ДЗВІНОК АБО ТЕЛЕФОНУЄТЕ НАМ

Спеціалісти сервісного центру приймають дзвінки цілодобово, без перерв і вихідних. При замовленні зворотного дзвінка або відправлення заявки ми передзвонимо вам протягом 15 хвилин (пн-пт з 9:00 до 18:00).

2. ВИ ОТРИМУЄТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ І ПОПЕРЕДНЮ ВАРТІСТЬ РОБІТ

Погоджуємо зручні для вас час і дату приїзду майстра, обговорюємо вид необхідних робіт і їх вартість, або пропонуємо діагностику для коректної оцінки обсягу і вартості робіт.

3. МАЙСТЕР ПРОВОДИТЬ ДІАГНОСТИКУ ОБЛАДНАННЯ / ОЦІНКУ ВАРТОСТІ РОБІТ

Після діагностики / оцінки робіт майстер уточнює вартість робіт / послуг

4. МИ ВИКОНУЄМО РОБОТИ / НАДАЄМО ПОСЛУГИ

Після закінчення робіт майстер видає вам акт виконаних робіт, договір, гарантію на виконані роботи та дозвільні документи для контролюючих органів.

5. ВИ СТАЄТЕ УЧАСНИКОМ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ

Ви отримуєте знижки і бонуси при повторних зверненнях. Спеціалісти сервісного центру нагадують вам про необхідність планового обслуговування і профілактичного ремонту.